سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیچک

صفحه اصلی |  پست الکترونیک
سرزمین بی آب و علف

 

 روابط عمومی یاران صدر - در جلسه فوق العاده روز گذشته کانون فرهنگی یاران صدر، ستاد آزادی امام موسی صدر تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از علاقمندان و اعضای یاران صدر و همراهی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ? تهران، آقای آل اسحاق برگزار شد ضمن حمایت از قیام مردم لیبی و محکوم کردن کشتار وسیع مردم توسط رژیم قذافی، قضیه امام موسی صدر، رهبر ایرانی شیعیان لبنان و آخرین تحولات مربوط به پرونده ربودن ایشان و حوادث لیبی بررسی شد و ستادی برای درخواست آزادی امام موسی صدر و محاکمه قذافی در میان مردم و مسئولین ایران و پیگیری آزادی ایشان از طریق مجامع بین المللی تشکیل شد.

 این ستاد شامل شش کمیته است که زیر نظر شورای مرکزی کانون فرهنگی یاران صدر فعالیت می کند. از برنامه های فعلی این ستاد برگزاری مراسم دعا و حضور در مساجد و مراسم نماز جمعه برای درخواست آزادی امام موسی صدر است.

برنامه های آینده این ستاد متعاقبا اعلام می شود.

 

 






برچسب ها : یاران صدر  ,

      

 

حضرت آیت الله العظمی سیستانی در پی تحولات اخیر در کشور لیبی از مسلمانان جهان خواست تا برای آزادی امام موسی صدر دعا کنند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، حضرت آیت الله العظمی سیستانی از مراجع تقلید، در پی تحولات اخیر در کشور لیبی، در جمع برخی از نزدیکانشان فرمودند: همه مسلمانان دست به دعا شوند تا چشم ما به جمال امام موسی صدر روشن شود. انشاء الله.

 

آیت الله العظمی سیستانی: همه مسلمانان دست به دعا شوند تا چشم ما به جمال امام موسی صدر روشن شود






برچسب ها : امام موسی صدر  ,

      

 

سید صدرالدین صدر فرزند سید موسی صدر گفت اطلاعات ما تاکید می کند که امام موسی صدر و همراهانش شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین همچنان در لیبی زندانی اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر بیروت، صدر امروز در بیروت تاکید کرد این سه نفر همچنان زنده اند و در یکی از زندانهای نظام لیبی بسر می برند .

او اضافه کرد ما لحظه به لحظه پیگیر اوضاع لیبی هستیم و امیدواریم این سه نفر آزاد شده و به لبنان بازگردند .

امام موسی صدر درسال ???? در پی دعوت رسمی معمر قذافی به لیبی سفر کرد اما نظام لیبی وی و دو همراهش را پس از رسیدن به آن کشور ربود و مدعی شد این سه نفر اصلا وارد لیبی نشده اند.

عیسی عبدالمجید منصور یکی از شخصیت‌های مخالف رژیم لیبی نیز پیش از این اعلام کرده بود که امام موسی همچنان در قید حیات است.

در همین حال، تعدادی از افسران مخالف رژیم لیبی نیز پیشتر گفته بودند که امام موسی صدر درحال حاضر در زندانی در شهر سبهای لیبی زندانی است.

همین نوشته در سایت موسسه ی فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و سایت یاران صدر

 






برچسب ها : امام موسی صدر  ,

      

حمایت یاران صدر از قیام مردم لیبی 

 

موج خیزش جهان عرب علیه حاکمان مستبد، به لیبی نیز رسیده است. اخبار قیام مردم لیبی از سویی و خشونت و ارعاب دیکتاتور آن، معمر قذافی از سویی دیگر منتشر می شود.

مردم ایران و لبنان بیش از سه دهه است که در انتظار سقوط سرهنگ قذافی اند؛ دیکتاتوری که پرونده جنایت هایش را با ربودن امام موسی صدر، رهبر ایرانی شیعیان لبنان کامل کرده و در طی ?? سال گذشته با بی شرمی آن را کتمان کرده است.

روزهای اسارت امام موسی صدر - هموطن مان - با سکوت معنادار و توافق نانوشته سران عرب و دولتمردان ایران به بیش از ?? هزار روز رسیده است و همچنان اراده ای برای آزادی امام محرومان در ایران و لبنان دیده نمی شود.

حال، در این روزهای قیام مردم لیبی، کانون فرهنگی یاران صدر همبستگی خود را با مردم رنج دیده این کشور اعلام می کند و امیدوار است که انقلاب آنان به حکومت دیکتاتوری قذافی پایان دهد. در دورانی که سرنوشت آزادمردی چون سید موسی صدر وجه المصالحه سیاستمداران ایران و لبنان در طول این بیش از سه دهه شده است، دوستداران امام موسی صدر چشم امید به اراده و قیام مردمی دارند که چهار دهه است رنج استبداد را بر دوش می¬کشند و این بار، برای پایان دادن به آن به میدان آمده اند. چرا که ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

چشم انتظار پیروزی اراده مردم در لیبی هستیم تا از برکت آزادی یک ملت، امام محرومان و مدافع آزادی و کرامت انسان، امام سید موسی صدر (حفظه الله) نیز آزاد شود.


تو را من چشم در راهم

 

ان موعدهم الصبح الیس الصبح بقریب

به امید آن روز

کانون فرهنگی یاران صدر

پ.ن: این روزها مدام پی نوشت نهم صفحه 162 دفتر دوم عزت شیعه توی ذهنم مرور میشه: 

"...جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ احمد انصاری قمی که از افاضل نجف اشرف است ، قضیه ی زیر را که تایید نظر معظم له را می کند ، نقل کردند. گفتند برادر همسر من ، فرزند آیت الله آقا نجفی همدانی _صاحب تفسیر انوار درخشان)، مفقود شد و ما هیچ راهی و خبری از او نداشتیم که آیا زنده است و یا مرده؛ پس به ما گفتند که زنی در کوفه از گمشده خبر می دهد. به سراغ آن زن رفتم و طبق معمول یک درهم به او دادم و گفتم گمشده ی ما را پیدا کن. اسم او و مادرش را پرسید؛ گفتم. پس از حسابی که داشت، گفت این گمشده ی شما زندانی و سالم و به همین زودی آزاد می شود. همین طور شد که گفته بود؛ در روز ششم آبان 57 که زندانی های قصر و اوین آزاد شدند، او هم آزاد شد. پس من به فکر امام موسی افتاده و به آن زن مراجعه کردم. گفتم گمشده ی دیگری دارم. پس یک ربع دینار خواست؛ به او دادم. مانند سابق از اسم او و مادرش پرسید. گفتم؛ حساب کرد و گفت: این گمشده ی شما در یک جا مانند یوسف صدیق زندانی و سالم است؛ و هیچ راهی با خارج برای او نیست و از خارج هم هیچ ارتباطی با او ممکن نیست؛ لیکن در یک تحول جهانی آزاد خواهد شد، ان شاءالله ( و مانند یوسف زندانی عزیز عالم خواهد بود، ان شاءالله)؛ 






برچسب ها : یاران صدر  , امید  ,

      
<      1   2   3