چند ماهیه که حمید حامی، خواننده ی حنجره طلایی پاپ کلاسیک ساز کوچ کوک کرده.

حضور حمید حامی در برنامه تازه به تازه نو به نو/ امشب ساعت 21

بعد از اعلام این تصمیم گروهی از هوادارانش که اکثرا به واسطه ی وبلاگ حامیدوستان ( به مدیریت بهادر رحمانی جو) با هم آشنا شده بودند، صفحه ی فیس بوکی با نام "کوچ ممنوع حامی" ایجاد کردند و حدود دو ماه برای معرفی آثار حامی و بیان دغدغه هاش و در کنار اون گلایه های سایر اهالی موسیقی در مورد مافیای موسیقی از هیچ تلاشی فروگذار نکردن. این وسط سهم رضا شهبازی (مدیریت پیج کوچ ممنوع) از همه بیشتر بوده تا جایی که خودم شاهد بودم در ایام ماه مبارک رمضان دو ساعت بیشتر نمی خوابید.ایجاد پیج کوچ ممنوع باعث شد دوستداران حامی با هم آشنا بشن و تلاش هایی گروهی برای منصرف کردن حامی از کوچ و نشان دادن وزن طرفدارانش به خودش و همین به اصطلاح مافیای موسیقی انجام بگیره.

هجرت حامی از ایران ( به خصوص که اعلام کرده در صورت عملی شدن این تصمیم موسیقی رو کنار میذاره) خسران بزرگیه، حتی برای منی که فقط شنونده ی موسیقی هستم. صدا و اشعار و ملودی های حامی و هم طرازانش (نیما مسیحا، مانی رهنما، محمد اصفهانی...) آبروی موسیقی پاپ داخل ایران بوده و هست. برای امثال من که با ناله های گوش خراش و ضرب های روی اعصاب، بمباران میشیم، آلبوم های سه تا پنج سال یک بارشون جای امیدواری بوده و هست. واقعا دلم نمی خواد حامی مهاجرت کنه. دلم نمی خواد نسبت به این موضوع بی تفاوت بشینم.

امروز که داشتم ایمیل هامو چک می کردم دیدم یکی از اعضای اصلی گروه، خبر حضور حامی در برنامه ی تازه با تازه نو به نو در رادیو جوان رو داده. تو این مدت حامی مصاحبه کم نداشته ولی تقریبا تو هیچ کدوم نتونسته شفاف صحبت کنه. فکر می کنم این آخرین فرصته برای دوستانی که هنوز دلایل حامی رو جدی نمی گیرین. امیدوارم این عزیزان با شنیدن صحبت های امشب حامی، پی به عمق فاجعه ی موسیقی پاپ ایران ببرند. از طرفی شاید این یکی از آخرین فرصت های هواداران حامی باشه برای نشون دادن حمایتشون از خواننده ی محبوبشون به خود حامی عزیز و هم چنین نشون دادن این حمایت به همه کسانی که از این حمایت بی خبرند.

 

خلاصه این که امشب ساعت 21 تا 22 برنامه ی تازه به تازه نو به نو رو که به موضوع کوچ خوانندگان از ایران می پردازه از دست ندید. و اگه صحبت های حمید حامی رو به حق دیدید حمایتش کنید.

پنج شنبه 14 شهریور ساعت 21 تا 22 رادیو جوان ، موج FM ردیف 88 در... تازه به تازه نو به نو

 






برچسب ها : موسیقی  ,