سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیچک

صفحه اصلی |  پست الکترونیک
سرزمین بی آب و علف

موسسه امام صدر، 1391/2/16

اعضای تشکل «یاران صدر» با حضور در غرفه مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، میزبان مراجعه‌کنندگان غرفه بودند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، روز جمعه 15 اردیبهشت 1391 و در سومین روز برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای تشکل غیردولتی «یاران صدر» با حضور در غرفه مؤسسه امام موسی صدر، میهمان غرفه و میزبان مراجعه‌کنندگان بودند.

اعضای این گروه از نخستین ساعات گشایش نمایشگاه در این روز، در غرفه حاضر شدند و از ساعت 16 به طور رسمی به معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از سیزدهم اردیبهشت 1391 به مدت ده دوز در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

غرفه انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، در سالن شبستان مصلای تهران، راهرو 28، غرفه 31 قرار دارد.

 






برچسب ها : یاران صدر  , امام موسی صدر  , نمایشگاه  ,

      

به نام خدا

سلام به همه ی خوانندگان محترم

NKT1

چند روزیه که نمایشگاه بین المللی کتاب تو تهران راه افتاده و میدونم که خیلیا در صدد هستن که به این نمایشگاه برن.... مخصوصا روز دوشنبه و سه شنبه که قراره دانشگاه بچه ها رو ببره نمایشگاه... خب... شاید هم خودتون تا به حال رفته باشین به این نمایشگاه.... مثل خود من... میخواستم یه سری اطلاعات بهتون بدم که وقتی رفتین به این نمایشگاه توش گیج نشین...

اول از همه برای کسایی که با مترو میرن به نمایشگاه... (نه کسایی که قراره با اتوبوس دانشگاه برن اونجا!) نمایشگاه 2 ایستگاه داره... ایستگاه مصلی و ایستگاه شهید بهشتی... ایستگاه شهید بهشتی به قسمت کتابای زبان اصلی و ایستگاه مصلی به قسمت کتابای آموزشی نزدیکه. این کتابای آموزشی رو با کتابای دانشگاهی اشتباه نگیرید! کتابای دانشگاهی چندین سالن جداگانه داره که خیلی بزرگن و اگه طالب کتاب باشین و کتابای خاصی رو مد نظر داشته باشین کلی از وقتتون رو اونجا از دست میدین... مثلن خود من با دوستم نزدیک به 12 کتاب مختلف رو لیست کرده بودیم که بگیریم... حدود 6 ساعت رو توی بخش کتابای دانشگاهی گذروندیم و آخر سر هم همشو نتونستیم گیر بیاریم... این شد که من مجبور شدم دوباره یه سر برم به نمایشگاه... چرا؟ چون ارزشش رو داره... از همه رقم کتاب رو میتونین با تخفیف حداقل 10 درصد بخرین... این تخفیف کمه ! منتها اگه بن کتابهای فارسی رو از بانک صادرات تهیه کرده باشین این تخفیف با اون 10 درصد به 60 درصد میرسه.... این وسط بن کتابهای زبان اصلی هم توسط بانک صادرات پخش شده بود که من اون رو هم تهیه کرده بودم و خیلی های دیگه هم این کارو کرده بودن! اما حرف و حدیث بسیار زیادی وجود داشت که این کتابها رو آیا ما کاملا مجانی میخریم؟ یا با تخفیف؟ خب.... کللی اینور و اونور رفتم تا فهمیدم که :

1 – کتابهای خارجی مورد نظر فقط باید از قسمت کتابهای بین المللی در قسمت بالای بخش کتابهای عمومی ، در کنار بخش اهل قلم انتخاب بشه! فقط! برای راحتی در پیدا کردن کتاب ، شما میتونین در همون ورودی بخش ، در قسمت اطلاعات ، اسم کتاب و اسم نویسنده ی کتاب رو بگید ، تا کارمندان اون بخش بهتون بگن که این کتاب آیا اصلن در اون بخش وجود داره؟ اگه وجود داره ، آیا کتاب ارزی هست؟ اگه ارزی هست ، در کدوم انتشارات باید دنبالش باشین؟ (چی؟ کتابای ارزی چی هستن؟) این سوالی بود که واسه من هم پیش اومد ، کتابای زبان خارجی رو به دو بخش تفکیک کردن! کتابای ارزی و کتابای ریالی! به معنای ساده براتون تعریف کنم که کتابای ریالی یعنی کتابایی که باید پولشون رو به طور کامل بدین و کتابای ارزی یعنی کتابایی که شما فقط نصف پولشون رو میدین! از طریق اون بن کارت! چه جوری؟ معلوم نبود! اما معلومش کردم!

2 - بعد از انتخاب کتاب ، از بخش بین الملل بیرون میاین و در پایین همون بخش در کنار بخش عمومی ، در بخش بانک صادرات اسامی کتاب ها رو گفته و مبلغی رو میپردازین و فیشی تحویل میگیرین!

3 - این فیش رو میبرین در بخش انبار کتابهای ارزی ، (که خیلی به مترو شهید بهشتی نزدیکه ،) و اونجا فیش رو تحویل میدین و کتاب رو تحویل میگیرین! به همین راحتی!

خلاصه که نمایشگاه بسیار بزرگیه! و بسیار خوب سازماندهی شده! ولی ایراداتی داره! مثل اینکه در قسمت کتابای دانشگاهی تنها با استفاده از اسامی انتشارات که بیرون سالن ها زدن ، میتونین ، انتشارات ها رو پیدا کنین و پیدا کردن کتاب ها در اون بخش واقعا سخته! در بخش کتاب های عمومی که این کار خیلی سخت تره! ایراد دومی که بهش میگیرم اینه که ، در سرتاسر نمایشگاه ساندویچی هایی قرار داره که علاوه بر کیفیت بد غذاشون ، قیمت پایه ی 2500 تومن رو برای محصولاتشون طلب میکنن! و .... ایراداتی که از چشم من دور مونده!

خلاصه! حتما به نمایشگاه برید که این فرصت فقط سالی یه بار پیش میاد و بهتره که ازش استفاده کنین! دیدن این همه جمعیت و کتاب در کنار هم در کشور ایران واقعا جالب و دیدنیه!

اینم یه نقشه از نمایشگاه که واقعا برای کسایی که اولین بار به اونجا میرن نیازه!
نقشه ینمایشگاه کتاب

متاسفم که نتونستم عکس خوبی پیدا کنم! منتها اگه شما از طرف درب مترو مصلی وارد نمایشگاه بشین ، اونجا از این نقشه ها پخش میکنن!

موفق باشین!

نوشته ی سروش نورزاد در وبلاگ انجمن علمی برق دانشگاه صنعتی قم






برچسب ها : نمایشگاه  ,

      

موسسه امام صدر، 1391/2/15

در دومین روز بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فرزند امام موسی صدر در غرفه حضور یافت و با بازدیدکنندگان به گفت‌وگو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، دومین روز از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با استقبال بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به امام موسی صدر از غرفه این مؤسسه همراه بود.
در این روز، حورا صدر، فرزند امام موسی صد و مدیر مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر نیز در این غرفه حضور یافت و با مراجعان گفت‌وگو کرد.
مراجعه‌کنندگان با حضور در غرفه از آخرین اخبار پیگیری قضیه ربوده شدن امام موسی صدر و علل امیدواری به حیات امام موسی صدر سخن گفتند و فرزند امام به پرسش‌های آنان پاسخ گفت.
برخی از مراجعه‌کنندگان نیز پیشنهادهایی برای بهبود محصولات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موس صدر ارایه کردند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از سیزدهم اردیبهشت 1391 به مدت ده دوز در مصلای تهران برگزار می‌شود و غرفه انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، در سالن شبستان مصلای تهران، راهرو 28، غرفه 31 پذیرای علاقه‌مندان به امام موسی صدر و آثار ایشان است.






برچسب ها : امام موسی صدر  , نمایشگاه  ,

      

موسسه امام صدر، 1391/2/14

در نخستین روز فعالیت بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفة مؤسسة فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر مورد توجه خبرنگاران و علاقمندان قرار گرفت.
در دقایق اولیة آغاز نمایشگاه، خبرنگار یکی از خبرگزاری‌های معتبر از تازه‌های نشر و اخبار جدید مؤسسه جویا شد. برخی از مراجعان نیز با ذکر این مطلب که هر ساله کتاب‌های مؤسسه را خریدار می‌کنند، از آثار تازه منتشر شده سراغ گرفتند.
نکتة جالب توجه سراغ گرفتن مکرر مراجعان از غرفه‌داران سال‌های قبل و مترجمان آثار منتشر شدة مؤسسه بود.

 






برچسب ها : امام موسی صدر  , نمایشگاه  ,

      

موسسه امام صدر، 1391/2/14

پسرک با پدر و مادر و خواهر کوچکش آمده بود دیدن تو. ده دوازده ساله می زد قیافه اش. در همان نگاه اول از چهره اش هویدا می شد که از شمال آمده است؛ برای دیدنت.پدر به صراحت به زبان آورد که: ما قصد نداشتیم این طرف های شبستان بیاییم. فقط به عشق این غرفه آمدیم.این محل مبارک توفیق می خواهد آمدنش.خواهر کوچک ترش با آن چادر گل گلی و نگاه پر برق، آمد و عکس تو را برداشت و انداخت داخل کیسه اش. یک عکس برداشتم تا به پسرک هدیه کنم. نمی گرفت. اصرار از من بود و انکار از او. خواهرک نانین پیش دستی کرد و سهم برادر را هم گرفت و عقب رفت. پسرک با هیجان به سمت خواهرک پرید: نگیر! بذار به بقیه هم برسد ...!کاش آنها که اندیشه تو را زندانی کرده اند هم از پسرک می آموختند: نگیر! بگذار به دیگران هم برسد ... جرعه ای از این شراب نورانی!

 






برچسب ها : امام موسی صدر  , نمایشگاه  ,

      
<      1   2   3      >