سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیچک

صفحه اصلی |  پست الکترونیک
سرزمین بی آب و علف

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، چاپ اول این کتاب به انتخاب و ترجمه علی حجتی کرمانی که مجموعه‌ای از آثار امام موسی صدر است، در سال 1383 منتشر شده بود و چاپ دوم با ویرایش جدید و و اضافات در اسفند 1391 منتشر شده است.

در ویراست جدید این کتاب، مطالب مقابله و ویرایش شده است و سخنرانی «علی(ع) موحد بود و بس» که سخنرانی امام موسی صدر به زبان فارسی در تیمچه بازار کاشان بوده است، برای نخستین بار به صورت کامل منتشر شده است.

این کتاب پس از گذشت هشت سال از انتشار چاپ اول آن، به همت انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و با ویرایش مهدی فرخیان تجدید چاپ شده و در دسترس علاقه‌مندان است.

کتاب «نای و نی» در 450 صفحه، در 1500 نسخه و با قیمت 14000 تومان منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز پخش انتشارات مؤسسه یا دفتر مؤسسه به آدرس تهران، میدان هفت تیر، بالاتر از مسجد الجواد، کوچه شهید شریعتی، پلاک 10، واحد 2 یا تماس با تلفن‌های 88494162 ـ 021 و 88494163 ـ 021 این کتاب را تهیه کنند.

 

 






برچسب ها : امام موسی صدر  ,

      

پایگاه اینترنتی روایت صدر، ویژه‌نامه نوروزی خود را همزمان با آغاز سال 1392 با مطالبی تازه درباره امام موسی صدر و خاندان صدر منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، این ویژه‌نامه شامل گفت‌وگویی با دکتر محمدمهدی جعفری درباره امام صدر، یادداشتی درباره نقش استاد سید هادی خسروشاهی درباره احیای یاد و نام امام موسی صدر در ایران و یادداشتی درباره نقطه‌نظرات آیت الله سید مرتضی مستجابی درباره مرحوم سید جمال الدین واعظ اصفهانی است.

همچنین در این ویژه‌نامه نامه‌ای از امام صدر به حجت الاسلام شیخ ابوذر بیدار، شرح حالی از آیت الله سید حسن خادم الشریعة و یادداشتی با عنوان «وجوب مرزبندی شفاف و صریح جز با برخی دشمنان!؟» منتشر شده است.

پایگاه اینترنتی روایت صدر با مدیریت دکتر محسن کمالیان در آدرس اینترنتی www.revayatesadr.ir در دسترس علاقه‌مندان است.

 

صفح? ویژه نوروز 1392 در پایگاه اینترنتی روایت صدر

این پایگاه تا کنون سه ویژه‌نامه نوروزی منتشر کرده است و پیش از این دو ویژه‌نامه نوروزی دیگر، ویژه نوروز 1390 و نوروز 1391 منتشر کرده است.

ویژه‌نامه نوروز 1390

ویژه‌نامه نوروز 1391






برچسب ها : امام موسی صدر  ,

      
<      1   2