عرضه‌ی چهارمین جلد از مجموعه «در قلمرو اندیشه امام موسی صدر» در نمایشگاه کتاب 90

    کتاب «برای زندگی» مجموعه درس‌گفتارهای تفسیری امام موسی صدر که چهارمین جلد از مجموعه در قلمرو اندیشه امام موسی صدر است، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، «برای زندگی» نخستین جلد از دو کتاب مهم تفسیری امام موسی صدر است که که دربردارندة تفسیر سور قصار است و درس‌گفتارهای امام موسی صدر برای کادرهای جنبش امل بوده است.

این کتاب ترجمه‌ای از کتاب «دراسات للحیاة» است که مهدی فرخیان آن را ترجمه کرده است و شامل تفسیرهای امام موسی صدر از برخی سور قصار قرآن است. این سوره‌ها عبارت‌اند از: «ناس»، «فلق»، «اخلاص»، «نصر»، «کوثر»، «ماعون»، «فیل»، «قریش»، «همزه»، «عصر»، «تکاثر»، «عادیات»، «زلزله»، «بینه»، «قدر»، «علق» و «آیاتی از سوره دخان».

کتاب «برای زندگی» در ??? صفحه و با بهای ???? تومان برای نخستین بار به همت انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر می‌شود.

پ.ن.1: بین همه ی کتابای مربوط به امام عاشق کتابای تفسیرشم. با این که تفسیر سوره های ناس و فلق و تکاثر و قدر رو دارم ولی باز هم مشتاقانه در انتظار نمایشگاه کتابم.

پ.ن.2: بعد از وقایع اخیر لیبی و افزایش امیدواری دوستداران امام صدر به رهایی ایشان، فعالیت های زیادی در فضای مجازی در این رابطه صورت گرفته. نمونه ش راه اندازی دو سایت جبهه ی بین المللی آزادی امام موسی صدر و سایت امام صدر نیوزه.

*صفحات سایت جبهه هنوز راه نیفتاده و نمیشه درباره شون قضاوت کرد اما امیدوارم در ذکر اخبارشون از منابع مخدوش استفاده نکنند و _چنان چه قبلا شاهد بودیم_ منابع رو به اشتباه ذکر نکنند. به گفته ی سید محمدحسین صدر ، دبیر  این جبهه، در این پایگاه تاکنون بیش از یک میلیون نفر از سراسر جهان به آزادی امام موسی صدر رای داده اند. البته برنامه های دیگری نیز برای پیگیری آخرین وضع امام موسی صدر داریم که اطلاع رسانی خواهد شد .

*هم چنین در بخش "ما کیستیم" سایت امام صدر نیوز می خونیم:

امام صدر نیوز رسانه ای مستقل است که با هدف پر کردن خلأ اطلاع رسانی موجود در پی گیری پرونده ی امام موسی صدر از سوی گروهی از دوست داران جوان امام موسی صدر در چهارگوشه ی جهان به روز می شود. جوانانی که مشی و منش و اندیشه ی امام صدر و رویکرد دینی، اجتماعی و سیاسی او مبتنی بر کرامت انسان را پیش چشم خود دارند و در آرزوی بازگشت او و تحقق آرمان های انسانی او تلاش می کنند. امام صدر نیوز به هیچ نهاد و سازمان و مرکز دولتی یا غیر دولتی در داخل یا خارج ایران در سیاستگذاری رسانه ای و مالی وابسته نیست. خبرها و تحلیل های منتشر شده در آن نظر یا تحلیل پژوهشگران مستقل و خبرنگار-شهروندانی است که داوطلبانه و بی مزد و منت با آن همکاری می کنند. این سایت تحلیلی و خبری است و مکمل سایت های رسمی مؤسسه ی امام موسی صدر در تهران و بیروت، پایگاه فرهنگی روایت صدر و یاران صدر (در وجه خبر رسانی) است و از مطالب آن ها استفاده می کند. دیدگاه های منتشر شده در امام صدر نیوز، لزوماً دیدگاه خانواده ی محترم امام موسی صدر نیست. امام صدر نیوز کوشش می کند به تعهد اخلاقی نسبت به مصلحت عالی حیات امام موسی صدر و همراهان اش وفادار بماند. فعالیت امام صدر نیوز در حد سایت اطلاع رسانی و صفحه ی گروه در شبکه ی اجتماعی فیس بوک محدود است.

صمیمانه امیدوارم توان نقد و جرح تمام اخبار و شایعات رو داشته باشند. حقیقتا این کاری ست که در این زمان خیلی ارزشمند است.
و من الله توفیق...






برچسب ها : امام موسی صدر  , اسلام قرآنی آن گونه که سید موسی صدر می فهمد  ,