سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیچک

صفحه اصلی |  پست الکترونیک
سرزمین بی آب و علف

 پس از کش و قوس های فراوان و حرف و حدیث هایی که دیگر خیلی ها را از انتشار آلبوم جدید «حامی» ناامید کرده بود، آلبوم جدید این خواننده سرانجام از صبح امروز به صورت همزمان در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم جدید این خواننده به نام «یک لحظه عاشق شو» که دو سه سالی برای اخذ مجوز های لازم وقت برایش صرف شده، از صبح امروز به بازار آمد تا حامی بعد از آلبوم «آخدا» جدیدترین اثرش را روانه بازار کرده باشد.

رضا تاجبخش، علی موثقی، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی، علیرضا قرایی منش از جمله چهره هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند. حامی پیش از این نیز آلبوم های «حامی»، «دو نیمه رویا»، «فقط نگاه می کنم» و «آخدا» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است. آثار پاپ – کلاسیکی که در اکثر اوقات توانسته سخت گیر ترین منتقدان موسیقی را هم راضی نگه دارد و مورد استقبال دوستداران این قبیل آثار قرار بگیرد.  آخرین کنسرت این خواننده به بیش از دو سال پیش برمیگردد.

«یک لحظه عاشق شو»، «مرد خیابانی»، «تقویم»، «خواب سیاه»، «دست خودم نیست»، «با من حرف بزن»، «تماشائی»، «همچون سرو»، «دیوونگی»، «پرواز ممنوع»، طلایه دار»، «گلایه» و «یک لحظه عاشق شو» (بی کلام) قطعات این آلبوم هستند.

همچون گذشته از همه دوستداران موسیقی خواهانیم که جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.

گفتنی ست این اثر توسط شرکت «آوای باربد» و «سیما شهر» پحش و توزیع شده است.

پ.ن.1: به تعویق افتادن های مکرر انتشار این آلبوم به خصوص آخرینش که بیست و سوم بهمن ماه همین سال بنا بر تصمیم ناگهانی شرکت پخش سیمامهر رخ داد صحت افشاگری های حامی را مبنی بر وجود مافیای موسیقی که اجازه فعالیت و نفس کشیدن را به هنرمندانی که حاضر به باج دهی نیستند بیشتر مشخص می کند. 

پ.ن.2: متاسفانه حامی در مصاحبه های اخیرش از بی قانونی های رایج در کشور و امکان دور زدن قانون برای عده ای انتقاد و عنوان کرده در صورت تبرئه شدن نهایی متهم پرونده ی کلاه برداری ـ که حامی نیز از شاکیان آن است ـ ایران را به قصد مهاجرت ترک خواهد کرد.

پ.ن.3: در این مدت حامی گلچینی از قطعاتش رو به گوش هواداران رسونده که بعضی به صورت گزیده و برخی به صورت کامل بودند بر همین اساس حبوب ترین قطعات از نظر من به ترتیب «تماشایی» «با من حرف بزن» «تقویم» و «پرواز ممنوع» هستند. :)

پ.ن.4: ما اورجینال عاشق می‌شویم تو هم یک لحظه عاشق شو! :)

ما اورجینال عاشق می شویم تو هم یک لحظه عاشق شو!






برچسب ها : موسیقی  ,

      

حالا گیرم که خرتو از پل گذروندی ...

خوشبختی با عبور از روی قلب‌های شکسته به‌دست نمیاد...






برچسب ها : چنین گفت فهیمه  ,

      

کسی که قبل از شناخت شخصیت و آرزوهای و توقعات و توانایی‌های خودش عاشق میشه

دقیقا مثل کسی می‌مونه که قبل از شستن صورتش آرایش می‌کنه.

 

-پ.ن: عاشق کم است سخن عاشقانه فراوان






برچسب ها : چنین گفت فهیمه  ,

      

بیست و سوم بهمن ... ما اورجینال عاشق می‌شویم ... تو هم یک لحظه عاشق شو!

موسیقی ما- حمید حامی در فاصله سه روز به توزیع آلبومش در بازار موسیقی کشور، پوستر آنرا برای انتشار و رونمایی در اختیار «موسیقی ما» قرار داد.


«یک لحظه عاشق شو» عنوان جدیدترین اثر این خواننده است که بنا به گفته «میثم دهقان» (مدیر برنامه های حامی)، 23 بهمن ماه در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

در پوستر هایی که برای انتشار در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفته است، حامی آلبومش را با جمله: «به پاره تنم، وحید برادرم...» به برادر اش تقدیم کرده است.

این آلبوم بنا به گفته حامی در در نوبت اول در تیراژ 180 هزار نسخه توسط شرکت های «آوای باربد» و «سیما شهر» روانه بازار خواهد شد.

ما اورجینال عاشق می‌شویم!

منبع: اختصاصی سایت موسیقی ما 






برچسب ها : موسیقی  ,

      

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، مسئولان دانشکده هاروارد آمریکا به تازگی آیه ای از قرآن کریم را بر سردر ورودی اصلی دانشکده حقوق این دانشگاه قرار داده اند.

این آیه از قرآن کریم که آیه 135 سوره نساء است در روی دیواری که مختص به درج مهمترین عبارات و نوشته ها درباره عدالت است، قرار داده شده است.

متن این آیه به رعایت عدالت در همه احوالات و نظارت الهی بر اعمال انسانها اشاره دارد: "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاءَ لِلَّـهِ وَلَوْ عَلَى? أَنفُسِکُمْ أَوِ الْوَالِدَیْنِ وَالْأَقْرَبِینَ ? إِن یَکُنْ غَنِیًّا أَوْ فَقِیرًا فَاللَّـهُ أَوْلَى? بِهِمَا ? فَلَا تَتَّبِعُوا الْهَوَى? أَن تَعْدِلُوا ? وَإِن تَلْوُوا أَوْ تُعْرِضُوا فَإِنَّ اللَّـهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرًا " که البته ترجمه انگلیسی آن بر سردر ورودی اصلی دانشکده حقوق هاروارد نقش بسته است.

آیه‌ قرآن زینت بخش ورودی اصلی دانشکده حقوق هاروارد آمریکا






برچسب ها : قرآن  ,

      
   1   2      >