موسسه امام صدر،  1391/1/26

وزیر امور خارجه لبنان، در واکنش به نقل سخنانی از رئیس شورای ملی انتقالی لیبی مبنی بر مدفون شدن امام صدر در گوری دسته جمعی گفت: این‌گونه خبرها غیردقیق و مانع پیشرفت تحقیقات است.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، عدنان منصور، وزیر امور خارجه لبنان در واکنش به انتشار این خبر گفت: سخنان عبدالجلیل قبل از سفر اخیر هیئت ویژه پیگیری از لبنان به لیبی بوده است علاوه بر آن « خبر دقیق نیست و هیچ قرینه‌ای که این مسئله را تأیید کند وجود ندارد.

وی افزود: ما با طرف لیبیایی از نخستین دیدار که در طرابلس غرب انجام شد، توافق کردیم که هیچ اطلاعات و خبری مگر بعد از رسیدن تحقیقات به نتیجه نهایی منتشر نشود و در ملاقات اخیر نیز که چهارشنبه گذشته پایان یافت بر این نکته تأکید شد.

وی گفت: در نتیجه این اخبار را دقیق نمی‌دانیم و معتقدیم انتشار اینگونه اخبار در مسیر تحقیقات مانع ایجاد می‌کند و باید تا رسیدن تحقیقات به نتیجه نهایی از انتشار و بیان اخبار محتمل و نادرست خودداری کرد.

گفتنی است روز گذشته مصاحبه‌ای از مصطفی عبدالجلیل، رئیس شورای ملی انتقالی لیبی در شبکه فرانس 24 منتشر شد که در آن عبدالجلیل از احتمال وجود پیکر امام صدر در گوری دسته‌جمعی خبر داده است و برخی رسانه‌های ایران نیز این خبر را به نقل از برخی منابع عربی (الیوم السابع) ترجمه و نقل کردند.

*یاران صدر: ظاهرا مخالفان آزادی امام موسی صدر پس از آن که ادعای کشف پیکر امام همراه با عبا و عمامه(!) از طرف دوستداران ایشان پذیرفته نشد و خانواده نیز خبر درخواست DNA را  تکذیب کرد، این بار بدون دلیل و مدرک سعی برآماده سازی روانی سناریوی طراحی شهادت امام خوبی ها دارند!






برچسب ها : امام موسی صدر  ,