نماینده سابق پارلمان لبنان و عضو جنبش امل با اشاره به سقوط حتمی دیکتاتور لیبی مهمترین جنایت وی را سلب آزادی امام موسی صدر دانست.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، “ناصر نصرالله” گفت : رژیم لیبی بدون شک در آینده نزدیک سقوط می کند و این پایان هر رژیم مستبد است.

وی افزود: مهمترین نشانه استبدادی بودن رژیم لیبی سلب آزادی امام موسی صدر،”شیخ محمد یعقوب” و “عباس بدرالدین” از همراهان وی است، موضوعی که نقطه تاریکی در زندگی “معمر قذافی” به شمار می رود.

نصرالله تصریح کرد: امیدواریم به زودی حقایق درباره این جنایت بزرگ قذافی و دیگر جنایاتی که علیه مردم لیبی مرتکب شده است روشن شود به ویژه که سرنگونی رژیم لیبی بهای زیادی برای مردم لیبی به همراه داشت.

وی با انتقاد از نقش غربی ها در لیبی افزود: مردم منطقه شاهد دخالتهای کشورهای غربی،آمریکا و صهیونیستها در بالاترین سطح در تونس، مصر، یمن، بحرین، و لیبی هستند و ملتهای منطقه باید در برابر این دخالتها هوشیار باشند.

نصرالله بیان کرد: امیدواریم که به زودی اطلاعاتی درباره سرنوشت امام موسی صدر و یارانش به دست آوریم، زیرا امام موسی صدر شخصیت و جایگاه منطقه ای داشت.

وی درباره میزان خوشبینی اش در خصوص زنده بودن امام موسی صدر گفت : هیچ  کس طبق آیات قرآن نباید از رحمت خداوند ناامید شود و امیدواریم که وی در قید حیات باشد.






برچسب ها : امام موسی صدر  ,