حزب الله لبنان در بیانیه ای پیروزی انقلاب مردم لیبی را تبریک گفت. در این بیانیه آمده است:«به مردم و رهبران انقلاب لیبی این پیروزی بزرگ را تبریک می‌گوییم. انقلابی که علیه دیکتاتوری مستبد صورت پذیرفت انقلابی که پس از جهاد مستمر و فداکاری‌های بسیار به ثمر نشست. از خدا می‌خواهیم که هر چه زودتر این پیروزی نهایی شود و شما در برپایی دولت عادل موفق شوید، دولتی که آمال و آرزوی دیرینه این ملت زجرکشیده بوده است، دولتی که کشور شما را به امت اسلامی و قضایای مهم آن و در رأس آنها دفاع از مسئله فلسطین بازگرداند و شالوده آن را از نو بنیان نهد.»
این بیانیه می افزاید:«ما در لبنان خصوصاً در مقاومت لبنان در انتظار تلاش‌های شما برای یافتن محل زندان امام مقاومت، امام موسی صدر و دو همراهش شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین هستیم. دیکتاتور لیبی معمر قذافی برای تأمین مصالح رژیم صهیونیستی در منطقه امام و شیخ و سید را ربود. ما با تمام وجود امیدواریم خداوند تعالی به دست شما ایشان را آزاد کند و آن‌ها را به سوی خانواده و عرصه جهاد بازگرداند.»
این بیانیه در پایان می افزاید: «ما از شادی شما خوشحالیم و به پیروزی شما افتخار می کنیم و صمیمانه آرزو می کنیم در سایه وحدت فردای روشنی را برای این کشور عزیز بسازید.»

 

 






برچسب ها : امام موسی صدر  ,