کان.ن فرهنگی یاران صدر

بسم الله القاصم الجبارین

همزمان با شب 21 ماه مبارک رمضان و شب قدر در ایران، همت مبارزان ظلم ستیز لیبی، دوباره تحقق این آیه را مژه داد که : “ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بأنفسهم”. فرعون لیبی، معمر قذافی، جنایتکاری ظالم بر ضد مردم لیبی، و متهم اصلی ربودن امام موسی صدر، از نردبان خدایی اش ، به ذلت افتاد و مسند ظلم اش واژگون شد. باز وعده ی الهی که ظلم رفتنی ست، عینیت یافت.اخبار محاصره و ذلت فرعون طرابلس را ، بسیاری از مردم در سراسر جهان با شادی و اشک و آرزو و امید به آینده ، دنبال می کنند. 22 آگوست ، روزیست به یاد ماندنی و در تاریخ حق طلبی و ظلم ستیزی ، ثبت خواهد شد. یاران صدر، این رویداد را به تمام رهروان راه روشنایی و مبارزان راه آزادی ، و مردم لیبی، تبریک می گوید.

سقوط دیکتاتوری قذافی، امیدهای دوستداران امام موسی صدر را برای روشن شدن پرونده ربودن وی و پیگیری سرنوشت اش دوباره زنده کرد. حال که دیکتاتوری چهل ساله لیبی ساقط شده است، و زندانهای لیبی یکان یکان بدست معارضان می افتند و زندانیان سیاسی آزاد می شوند، فرصتی تاریخی فراهم آمده است.

اگرچه کوتاهی های 33 ساله ی دولتهای ایران برای پیگیری یک ایرانی سرشناس ربوده شده ، از یک سو، و نزدیکی گسترده ی این دولت ها به قذافی جنایتکار، با توجیه های بی اساس، از سوی دیگر، بر کسی پوشیده نبوده است، اما امروز، با سرنگونی قذافی، فرصتی تاریخی برای جبران کوتاهی ها فراهم شده است. لذا، یاران صدر، بار دیگر بر مسئولیت سنگین دولت های ایران و لبنان در پیگیری وضعیت امام موسی صدر و روشن شدن سرنوشت ایشان تاکید می کند و از همه مسئولان می خواهد با اقدام سریع خود کم کاری های 33 سال گذشته خود در را جبران کنند. والله اعلم بذات الصدور.

مردم ایران و لبنان، بویژه جوانان، بی صبرانه در انتظار شنیدن نوید آزادی امام محرومان هستند و خود را برای استقبال از وی آماده می کنند.

یعقــوب وار « وا اَسَفـــا ها » هَمــــی زَنـــم

دیدار خوب یوسفِ کنعانم آرزوســت

کانون فرهنگی یاران صدر

سه شنبه 1 شهریور 1390

 

 






برچسب ها : یاران صدر  ,