همایش «امام موسی صدر؛ اندیشه ربوده شده» با مروری بر قریب به ?????روز اسارت امام موسی صدر در لیبی، ??اسفند ????، در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌گردد. این همایش با همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی از جمله موسسه امام موسی صدر، کانون فرهنگی یاران صدر، موسسه فرهنگی هنری رهروان موعود صالح، وزارت کشور، وزارت امور خارجه، صدا و سیما و چند نهاد دیگر برگزار می‌شود.
عموم علاقه‌مندان می‌توانند ساعت?? روز چهارشنبه، در تالار وزارت کشور، واقع در خیابان فاطمی حضور به هم رسانند.

همایش امام موسی صدر، اندیشه ربوده شده

روابط عمومی کانون فرهنگی یاران صدر

      همایش مردمی "شرح فراق" به مناسبت دوازده هزارمین روز اسارت امام موسی صدر با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، امیر نصرتی دبیرهمایش شرح فراق که در نشست خبری سخن می گفت با اشاره به برگزاری این همایش در روز چهارشنبه 18 اسفندماه گفت: این همایش در تاریخ 18 اسفند ماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود که حدود 3 ساعت خواهد بود که شروع این مراسم با قرائت متنی از شهید چمران آغاز خواهد شد و سپس بعد از آن علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: بعد از سخنرانی رئیس مجلس، میزگردی با حضور صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در تهران، عادل عون نماینده جنبش امل در تهران، محمد علی مهتدی کارشناس مسائل خاورمیانه و فرخی نماینده خانواده امام موسی صدر برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: مجری این برنامه سعید ابوطالب رئیس سابق کمیسیون پیگیری سرنوشت امام موسی صدر در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

دبیر همایش امام موسی صدر گفت: هدف از برگزاری این همایش رساندن صدای علاقه مندان به امام موسی صدر به همه جهانیان است و در این همایش از همه سفرای کشورهای اسلامی دعوت به عمل آمده است.






برچسب ها : امام موسی صدر  ,