به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان (N. N. A) قاضی سمیر حمود، دادستان دادگاه، از قاضی شربل ابوسمرا، وکیل دادگاه خواست که درباره مسئله نشر اکاذیب مرتبط با قضیه امام موسی صدر و دو همراهش تحقیق کند. 

این مسئله را قاضی حسن الشامی، سخن‌گوی کمیته رسمی پی‌گیری قضیه ربودن امام موسی صدر و دو همراهش گزارش کرده‌ است و مربوط به خبر دروغینی است که چندی پیش به نقل از یکی از سایت‌های خبری عربی، منتشر شده بود. 

به‌تازگی سایتی خبری و به نقل از آن، برخی رسانه‌ها خبر دروغی را مبنی بر این‌که نبیه بری به‌زودی اخباری ناخوشایند درباره قضیه ربودن امام صدر را بیان خواهد کرد، منتشر کرده بود، که بعد از آن، نبیه بری، ریاست پارلمان لبنان در بیانیه‌ای این مسئله را تکذیب کرد.

نبیه بری در این بیانیه، ضمن تأکید مجدد بر این‌که تنها مرجع رسمی اعلام اخبار مربوط به پرونده ربودن امام صدر و دو همراهش، «کمیته رسمی پیگیری قضیه ربودن» است، بیان داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت این مسئله، قطعاً انتشاردهندگان این‌گونه شایعات و دروغ‌هایی که بدون هیچ سندی منتشر می‌شود، مورد پیگرد قرار می‌گیرند؛ با هر غرضی که دست به چنین کاری زده باشند. 






برچسب ها : امام موسی صدر  ,