مدتها بود که می خواستم یادداشت جدیدی بنویسم ولی توفیق یار نبود. این عدم توفیق حوالی نهم شهریور بیشتر ناراحتم کرد که تقدیر نبود از حجم زیاد مطالب باارزش دوستان بهره مند بشم. حالا که بعد از حدود دو ماه اینترنت با ما آشتی کرده با اشتیاق به سایت روایت صدر سر زدم که مثل همیشه _ و حتی بیشتر هم_ پربار بود. اما متاسفانه با این یادداشت مواجه شدم.
بی شک وجود استاد کمالیان در عرصه ی مجازی برای تمام وبلاگ نویسانی که سعی در شناسایی امام صدر دارند افتخاری ست. مطمئنا قدر سایت پربار ایشان آن طور که باید دانسته نشد ولی خوش بینانه امیدوارم این خداحافظی موقت باشه و خیل وبلاگ نویسان یتیم و بی بزرگ رها نشوند.

پ.ن.1:این کامنت رو برای این نوشته ارسال کردم:
سلام
مطمئنا من کوچکتر از اونی هستم که از شما بخوام از تصمیمتون برگردید. اما شاید بتونم ازتون خواهش کنم این خداحافظی موقت باشه. تقاضای بخشش قصور دوستداران امام صدر در فضای مجازی انتظار زیادیه که در حد من نیست اما شاید بتونم ازتون تقاضا کنم که در کنار سر و سامان دادن به مطالعات علمی و حرفه ای خود ، نگارش مقالات و کتاب های علمی حوزه ی خود و رسیدگی به دانشجویان ، گاهی هم به روایت صدر سری بزنید و مخاطبان مجازی رو بی بزرگتر رها نکنید.
قطعا چیزی که باعث رنجش شما از مخاطبان مجازی شده غیرحرفه ای بودنشونه که خودتون بهش اذعان دارید. من با فرمایشات استاد مهشا موافقم. گذشته از این که اطمینان دارم تلاش های شما در فضای مجازی بی اثر نبوده باید بگم ما تازه داریم روش استفاده از اینترنت رو یاد می گیریم. و در عصری که یک ثانیه تاخیر با روزها تلاش جبران نمی شه چرا باید دوستداران امام صدر از سایت پربار روایت صدر محروم بشن؟
خوش بینانه امیدوارم این خداحافظی موقت باشه.
پ.ن.2:چند روزی به شب های قدر مونده بود که توسط مهدیه پالیزبان عزیز خبردار شدم بین دو شب اول قدر مراسم بزرگداشتی برای امام صدر در حسینیه ی ارشاد برگزار میشه. تا اخرین لحظات نرفتنم محرز بود اما خدا رو شکر می کنم که توفیق حاصل شد و تونستم توی این مراسم شرکت کنم. هرچند سعادت نداشتم با هیچ کدوم از دوستان دوستان_ یاران صدر، بچه های دانشگاه، عمو علی اشرف و عمو مرتضی_ صحبت کنم. هرچند اون شب تا سحر روزه مو افطار نکردم. ولی حضور در اون جمع _که قطعا من کوچکترینشون بودم_ سعادتی بود که به سختی تکرار میشه.
پ.ن.3:از همه کسانی که در این مدت به من لطف داشتند و امکان پاسخ گویی نداشتم ممنونم.






برچسب ها : دل نوشت  ,